sobota, kwietnia 16, 2005

Anonimowość

Nie zależy mi na tym, żeby wszyscy wiedziali, że ja to ja, dlatego nie przedstawię się...

Również wolę pozostać anonimowy/anonimowa, bo nie mam zamiaru słuchać obelg pod moim nazwiskiem, a zapwne trafią się takie komentarze.

Jeśli jednak ktoś się domyśli, to super... gratulacje :-/

Aha... przy okazji chciałbym/chciałabym podziękować osobie, która mnie zaprosiła do Grona. Bez niej nie powstałby ten blog, a ja żyłbym/żyłabym dalej w nieświadomości.

Wasze komentarze: [8]

Prześlij komentarz
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
14 czerwca, 2005 00:50

no właśnie ja to jest np z zablokowaniem adresu ip i wogóle z tym , ko ma dojście do tych danyh ?

pozdro autorze , czekam na info straszna_kurwa@wp.pl

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
24 listopada, 2005 13:56

Chetnie przyjmę zaproszenie:modder1@o2.pl

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
19 lutego, 2006 21:55

proszę o zaproszenie do grono.net. Moj e-mail to kasiaoib@go2.pl. Dziekuje.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
11 października, 2006 18:15

lol ;] jaki debil...

 
Anonymous madziaaa:D nabazgrał(a)...
11 października, 2006 18:16

jaka pala!!! lecz sie czlowieku..

 
Anonymous Voit nabazgrał(a)...
11 października, 2006 19:26

Niestety, trzeba być anonimowym.
Świadczy to o tym, do czego prowadzi grono. Nie zamierzam jechać powyższych postów.
Grono zniszczyło już mój kontakt z kobietą, którą kochałem. Nie chcę,
aby wiedziała, że to piszę. Ona już nie jest w stanie wejść na tą stronę - ze strachu...

 
Anonymous Wraith - piotrrychlik@vp.pl nabazgrał(a)...
17 listopada, 2006 01:37

Ci, którzy "jadą" sobie po autorze tego bloga wcale nie są lepsi! Wręcz przeciwnie: widać,(i to bardzo wyraźnie) że Grono zrobiło im Whiskas (z całym szacunkiem dla producenta) z mózgu. Ja Grona nie lubię, chociaż BYŁEM TAM! I nie chcę tam wracać...

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
11 lipca, 2007 11:25

a może ktoś mi wyśle zaprosznko do grona?mój mail:joka88@interia.pl.dzieki serdeczne

 

Prześlij komentarz

<< Strona główna