sobota, kwietnia 23, 2005

F.A.Q.

Najczęśniej zadawane pytania.

Będę tu odpowiadał na niektóre pytania zadane w komentarzach (w dyskusje z nikim się nie wdaję, bo po prostu szkoda czasu).

Tobie chyba się nudzi?
- Nie, nie nudzi. Dlatego nie korzystam z Grona. Jedynie czasem się zaloguję, ale bardzo żadko i tylko po to, żeby sprawdzić jak wygląda sytuacja. Po prostu jestem ciekawy, dlaczego Grono cieszy się tak dużą popularnością.

Grono.net nie działa. Czy to wina twoja lub twojej stronki?
- NIE !!! Gdyby była to moja wina, to na pewno już bym został namierzony. Poza tym pisałem już wcześniej, że czasem są problemy z serwerem (pewnie nie wyrabiają z obsługą tylu użytkowników jednocześnie). Niestety nie jestem adminem tego serwera, więc tylko tyle mogę na ten temat powiedzieć.

Wasze komentarze: [70]

Prześlij komentarz
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
23 kwietnia, 2005 17:40

Skoro się Tobie nie nudzi, to po kiego grzyba robisz tę swoją stronkę i przgniesz zniechęcic ludzi do grona? I czemu właśnie do grono.net a nie do onet.pl czy blogspot.pl?

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
23 kwietnia, 2005 18:55

ja się zgadzam. grono jest beznadziejene. w wiekszości.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
23 kwietnia, 2005 23:08

zaproscie mnie do grona plisss moj numer gg 3664864

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
26 kwietnia, 2005 09:55

Fajne pytania... Właściwie, powinienem zostawić tą wiadomość gdzie indziej, ale jakoś nie wyszło. Drogi autorze tejże strony - masz moje poparcie pod wieloma względami, jednak nie wszyscy na gronie są dla wymienionych przez Ciebie pobudek. Niektórzy, tak jak ja, szukają w tej internetowej społeczności, ogniw słabych i zakompleksionych, które w przyszłości staną się członkami wysysających pieniądze i intelekt, sekt oraz grup wyznaniowych. Piszę o tym szczerze, bo szanuję ludzi którzy takim działaniom przeciwdziałają, a Twoje starania - choć płonne, wzbudzają mój szacunek. Pozdrawiam

 
Anonymous miss-death nabazgrał(a)...
14 maja, 2005 16:49

dlaczego tak żadko piszesz nowe notki?

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
15 maja, 2005 12:45

Autorowi strony naprawde się nudzi hmmm może miał cieżkie zabawki w dziecinstwie ale nie o tym chciałem mowic nad czym człowieku sie zastanawiasz: dlaczego ludzi szukaja kontaktu z innym człowiekiem ehhh odp. jest prosta bo jakby nie patrzec człowiek to istota zywa ktora zyje w grupach ( w stadzie) i dlatego tez potrzebuje kontaktu z osobnikiem tego samego gatunku... proste nie... a ze człowiek to istota bardzo bystra i myslaca to tez wykorzystuje wszelkie mozliwe środki do komunikowania sie a grono jet własnie takim środkiem... A dlaczego akurat tak jest a nie inaczej proponuje poczytac sobie kilka ksiażek na ten temat... Aha i oststnia uwaga widocznie autor strony zle sie czuje w wiekszym gronie :D moze jestes typem samotnika lub jestes taki szary ze boisz sie ze w masie zginiesz nie zauwazony (nawet przez swoich znajomych :>)

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
16 maja, 2005 09:45

Ja o gronie dowiedziałam sie bardzo niedawno i żałuje tego. Wiąże się to z jednym z najbardziej przykrych doswiadczeń w moim życiu. Moja koleżanka z wydziału powiedziała,że tam jest mój chłopak,a ponieważ jestem dosyc inteligentna bez trudu go tam znalazłam mimo,że nie podał prawdziwych danych. Sam dostał zaproszenie od kolegi i chciał byc modny i super,ale ja grona nigdy nie polubie, banda idiotów, zboczeńców i k... Pozdrawiam

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
21 maja, 2005 13:40

Masz moje poparcie, niezly pomysl i ta naty propaganda grona! :D Super! Rowny gosc z Ciebie.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
30 maja, 2005 21:47

Witam! Uważam, że twój pomysł z stroną o gronie jest świetny i należy kontynułować tą działalność. Niezwykle denerwujące jest to iż np. na forum grona obgadywani są ludzie. Ja mam własny temat pod którym ludzie którzy mnie znają mi jeżdrzą. Oczywiście do grona nie zostałem zaproszony, a o tym temacie powiedział mi kolega.....

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
02 czerwca, 2005 02:28

O KURWA!!!!! CO TO MA BYC?--"Ja o gronie dowiedziałam sie bardzo niedawno i żałuje tego. Wiąże się to z jednym z najbardziej przykrych doswiadczeń w moim życiu. Moja koleżanka z wydziału powiedziała,że tam jest mój chłopak,a ponieważ jestem dosyc inteligentna bez trudu go tam znalazłam mimo,że nie podał prawdziwych danych. Sam dostał zaproszenie od kolegi i chciał byc modny i super,ale ja grona nigdy nie polubie, banda idiotów, zboczeńców i k... Pozdrawiam"
CO ZA JEBNIETA DZIEWCZYNA TO NAPISALA? JAKI TU SENS? JAKIE TO PRZYKRE DOSWIADCZENIE??? BO NIE ROZUMIEM? JAKA TU WOGOLE LOGIKA!? JAKAS BLEDNA PETLA! PRZYKRE DOSWIADCZENIE BO TWOJ CHLOPAK TAM SIE ZALOGOWAL? A TAM NIE WOLNO ZAKLADAC PROFILII BO NIE LUBISZ GRONA? A GRONA NIE LUBISZ BO WIAZE SIE Z TYM PRZYKRE DOSWIADCZENIE ZE TWOJ CHLOPAK SIE TAM ZALOGOWAL? ITD ITP?
JESZCZE PISZESZ ZE JESTES INTELIGENTNA? ODPOWIEDZ TYLKO NA JEDNO PYTANIE NA JAKIM JESTES WYDZIALE???? KRETYNKO!!!
ja rowniez pozdrawiam

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
09 czerwca, 2005 11:06

buheheh masz racje albo też to była prowokacja!
Inteligentna kobieta?!
Tylko w bajkach :P

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
09 czerwca, 2005 11:26

heheh moze
a moze to inteligentna 10-letnia "kobieta"

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
09 czerwca, 2005 15:10

zajebista stronka - może niektórych z grona zmusić do myślenia o tym, co tam wypisują. Nie jestem przeciwko gronu, ale ludzie powinni wiedzieć, że my z kolegą bawimy się tam w SB-ków i zbieramy o nich dane hehe
pozdro

 
Anonymous straszna_kurwa@wp.pl nabazgrał(a)...
14 czerwca, 2005 01:12

chujowe jest to chujowe grono chjowe

:)

wy kurwy gronowcze

ta , zaras sie kurwy wypowiecie

'ale on jest pojebany
'głupi i tyle
'a cośtam cośtam

a ja wam powiem jedno

wyierdalać do gazu kurwy gronowicze :)

zawsze lbiłem intelgentne i bez emocji wypowiedzi , i wogóle takie , ten,, no no kurtularne:)

więc bez zbędnych dalszych wypowiedzi pisanych do was , ciekawi co tu jest napisane na tej czarnej stronie, a tu chuj sę dowies tak szczeże zeczbiorąc, i nie wiem po co to czytasz , bo to jest bez sęsu w sumie.
dobra bo niewiem co wiecej napisać .


więc napisze jeszcze tylko o że mam was w dupie bo tak jak wiekszość ze znajo kurwa mości na gronie nie widzialeś i chuj , po chuj marnowac czas na tym gronie i gadac skoro połowa to wie a druga połow ato idioci którzy i tak nie zrozumieją o c chodzi i oi tak zaomna co tu przeczytali i pierdole wiecej nie pisze bo mi się nie chce a wy debile po co to czytacie, lepiej mi jakiegos hujowego mejla napiscie straszna_kuwa@wp.pl balasy policyjne ścierwo i frajerstwo , społeczniactwo jebać w dupe hamów ale wulgaryzmy i kretynizmy pisane dozwolone . dobra nara bi chyba sie mało wcale nie spaliłem , nie ?!.
a , sorcia za błędy ale pisze to nie patrząc na ekran bo nie chce mi sie gowy podnosić i c fać błędóFF też, bo przecież je widze w końcu jak stukam w tekurwa literki czane, małe czrne na białym , przypalonym,nara HWDP

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
15 czerwca, 2005 20:15

rzadko RZ

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
18 czerwca, 2005 00:46

Hej szefiE!!! Zrób cos z tą stronką, żeby była klarowna, oprządkuj to, dodaj co nieco. pogadj z kumplem który trochę się orintuje w temacie, jesli dobrze to zrobisz bedziesz miał mnie po swojej stronie. Zrób rekrutację, niech pare osob osra to grono bardziej konkretnie. permanentne dywersje na tym gównie. oni nic nie zrobią, bo ta stronka ma prawo istniec, moesz to napisać, "dam 1000 zł jak ktoś rozjebie grono" masz prawo. do dzieło. cokolwiek

 
Anonymous porcupine nabazgrał(a)...
19 czerwca, 2005 11:11

wy kurwa chuje jebane przez psa dymane gronowiczowe scierwa jebane. Jakby grono istniało na prawde ( bo to przeciez fikcja) to bym tam wbił i spuscił tęgi wpierdol. banda niedoebanych zakopleksionych pizdeczek

 
Blogger karo nabazgrał(a)...
01 lipca, 2005 19:39

musze powiedziec ze to zabawne takie analizowanie. w sumie mam to grono dlugo i tez je mialam w dupie,ale ostatnio nawet mnie zaczelo to bawic,wiec se zgromadzilam znajomych i sie lansuje;))

a tak serio, to dlaczego zwracasz uwage akurat na Grono ze to lans,moda,szpan. mi np. te cechy bardziej denerwują w imprezach-chcesz byc fajny masz sie najebac i zbełtać, masz wypalić kilka fajek, a moze i cos jeszcze.

nie cierpie takiego bezmyslnego dzialania w kazdej formie.grono mnie jeszcze malo razi,bo sa tam fora, mozna znalezc osoby z podstawowoki itd. a takie inne czynnosci dla szpanu są w dupe wysrane. nie pije przez to,jak juz to czasem i nie z lanserami.o!

 
Anonymous Jolcia nabazgrał(a)...
06 lipca, 2005 10:27

ja nie wiem ale z tym obgadywaniem ludzi na tym gronie to juz jest przesada!LUdzie sie boja spojrzec w twarz i to powiedizec tylko pisza glupoty na tym gronie!!!wogole kto to wymyslil i po co ???pozdro

 
Anonymous Martusia nabazgrał(a)...
11 lipca, 2005 17:17

Czy ktos mnie zaprosi do grona? Pllllliiiiiiiiiiiiiizzzzz!!!! Muj mejl: marta88@buziaczek.pl

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
13 lipca, 2005 17:32

spoko, niezła jatka, aż mnie zachęciło żeby oblukać to całe grono i przeprowadzić jakąs dywersję, a póżniej pa hehe... jak coś to prosze o zaproszenie na mail qosa@o2.pl

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
13 lipca, 2005 17:33

aha pozdro dla autora tej oto jakże kontrowersyjnej stronki ;-)

 
Anonymous Jedrek nabazgrał(a)...
24 sierpnia, 2005 10:36

Czesc ja nie ma jeszcze zdania bo nie jestem w gronie chcialbym sie tam dostac ale nie znam nikogo !! wiec jesli by ktos mial czas i checi to prosze zeby mnie wkreci moj numer gg: 5219132 i nie chce sie wkrecic bo mi sie to podoba tylko dla tego ze jeszcze tego nie widzialem

 
Anonymous szarawy nabazgrał(a)...
28 sierpnia, 2005 11:32

Witam:)

jestem na gronie od grudnia zeszłego roku. na początku było super, taka nowośc, odkrywanie co do czego służy i wogóle...
potem zaczęły się problemy z wchodzeniem na grono, i to dość częste...
potem pojawili sie gronoWkładni(jak ja ich nazywam:P) i zaczęło się sypac... elita, jakieś przywileje(jak za czasów szlachty:P)...

niby teraz tak często się grono.net nie psuje ale np w tej chwili nie moge wogóle odpalić stronki startowej...

nom, moja opinia na temat grono.net jest taka: było fajnie, ale teraz czasem robi się nudnawo... choć nie powiem ze jestem niezadowolony.
poznałem pare osób, z którymi się spotkałem na żywo i z którymi zamierzam utzrymywać kontakt...
ale traktuje grono.net raczej jak zabawe albo coś co pozawala mi się nie nudzić... niż na niezawodny i jedyny sposób poznawania nowych ludzi... i traktuje to też jako bank informacji(tablica ogłoszeń i takie tam...)...
pozatym zacząłem odczuwać lekką nutkę komerchy tak zwanej i zmasowanego dołaczania do swoich przyjaciół kogo popadnie...

ogóolnie grono.net to ciekawy pomysł choć też nie podoba mi się pare rzeczy...

dobrze że jest taki blog, każdy ma prawo do swojego zdania...
i widać że nie rzucasz wyssanych z palca oskarżeń (choć nie ze wszystkim co krytykujesz się zgadzam)...

a o konkursach na największą liczbę przyjaciół nie słyszałem...
może powinieneś dodac do swoich "przeciw" jeszcze durne konkursy typu audioTele...
bo aż żal czytac pytania...

pozdrawiam:)


ps. a komentarze anonimów w stylu: "małe zakompleksione pizdeczki" bawią mnie do łez:P...

na gronie jest wielu ludzi i to ich sprawa po co tam są, co robia... jeżeli ktoś ma kompleksy to nie jest powód do wyśmiewania go, moze akurat grono pomaga mu troche być mniej nieśmiałym czy cośtam...
litości...

czy to ze jacyś koledzy jednego z anonimów go obgadywali na gronie, znaczy że gdyby nie było grona nie robili by tego? to co ludzie robią na gronie zalezy od nich samych, a nie od tego że grono jest chujowe i robi pranie mózgu...

widac że wielu z anonimów traktuje gronowiczów tak jakby grono było dla nich całym światem (może dla niektórych jest ważne)... ale pomyślcie o tym że nie każdy tak poważnie traktuje to wszystko:D
:F

sasasasasa...

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
13 września, 2005 18:03

ja chcę byc w gronie ale nie znam nikogo kto by był zaproscie mnie prosze:)

 
Anonymous Mr Nice Guy nabazgrał(a)...
02 października, 2005 20:35

a ja chętnie bym zobaczył co to jest to całe grono

mogłbym dostać zaproszenie??

sam nie znam nikogo kto by tam był

 
Anonymous mr nice guy nabazgrał(a)...
02 października, 2005 20:36

mail - mr_nice_guy@poczta.fm

 
Anonymous gonzo nabazgrał(a)...
11 października, 2005 19:10

ej zaproś mnie do grona my gg to 8288136

 
Anonymous foczka nabazgrał(a)...
11 października, 2005 19:13

zaproście mnie!!!plis moje gg to 8288136

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
13 października, 2005 20:40

Czesc tyle sie mowi o tym calym gronie ja nigdy ni bylem tam. Wiem ze duzo moich znajomych jest tam, ale mnie nigdy to nie interesowalo. Teraz glupio mi jest kogos ze znajomy prosic o zaproszenie na grono a jednak takie sa rozne opinie na temat tego grona ze chcial bym zobaczyc i wyrobic sobie wlasne zdanie na temat tego calego grona. Mi tam zawsze wystarczalo zwykle forum ale jak by mi mogla wyslac zaproszenie na vivaro@interia.pl to byl by ci bardzo wdzieczny bo chetnie bym sie przekonal dalczego tak wszyscy chca tam nalezec i czym to sie rozni od innych forum.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
13 października, 2005 20:42

Czesc tyle sie mowi o tym calym gronie ja nigdy ni bylem tam. Wiem ze duzo moich znajomych jest tam, ale mnie nigdy to nie interesowalo. Teraz glupio mi jest kogos ze znajomy prosic o zaproszenie na grono a jednak takie sa rozne opinie na temat tego grona ze chcial bym zobaczyc i wyrobic sobie wlasne zdanie na temat tego calego grona. Mi tam zawsze wystarczalo zwykle forum ale jak by mi mogla wyslac zaproszenie na vivaro@interia.pl to byl by ci bardzo wdzieczny bo chetnie bym sie przekonal dalczego tak wszyscy chca tam nalezec i czym to sie rozni od innych forum.

 
Anonymous mwerych nabazgrał(a)...
14 października, 2005 10:42

A co sądzisz o innych tego typu serwisach, np. www.spinacz.pl ?
W polsce konkurencja do grona dopiero się rozkręca ale ma szanse uczenia się na ich błędach.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
21 października, 2005 08:49

ile masz lat człowieniu? Bo ze sposobu pisania postów wynika najwyżej 14 :)

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
27 października, 2005 18:37

Może mi ktoś przeslać zaproszenie do grona? Mój adres to jusef18@wp.pl

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
24 listopada, 2005 13:30

Chętnie zobaczę tą "kupę" z bliska.Jeśli ktoś mnie chce zaprosić to proszę bardzo: bigabys@o2.pl

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
21 grudnia, 2005 12:43

Prosze o informacje jak skutecznie zablokowac na komputerze te stronę Blokowanie domeny nic nie daje/zrozpaczony rodzic

 
Anonymous Wolska Irena nabazgrał(a)...
21 grudnia, 2005 13:23

Uprzejmie prosze o informacje jak skutecznie zablokować te strone w komputerze Tradycyjnie przez narzedzia int.jest nieskuteczne.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
04 stycznia, 2006 16:55

no dlaczego tak nie cierpisz GRONA? bo jesteś tak beznadziejny i nikt cie nie zaprosil i po prostu zazdrościsz nam fajności bo jestesmy tym co Grona ma byc- internetową społecznością przyjaciól a ty downem? a może miales grono ale zadnego na nim przyjaciela (może nawet ten co cie zaprosił cie usunął hehe) kurde ale wstyd nie miec przyjaciol i byc takim downem jak ty... heh

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
17 lutego, 2006 18:11

TY NA PEWNO JESTES TWORCA GRONA I CHCESZ SPRAWDZIC CO LUDZIE W RZECZYWISTOSCI MYSLA O TEJ STRONCE :P... ALBO PO PROSTU JESTES ZNUDZONYM TYPEM, KTORY NIE MA CO ROBIC Z WOLNYM CZASEM I TWORZY TAKIE GLUPIE STRONKI

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
14 marca, 2006 19:17

yee ja też nie lubie grona dlatego przygotowałem coś specialnego :] Zapraszam na http://www.hackgrono.blo.pl/ albo bepzośrednio na http://www.gronohack.cba.pl :] Razem nam się uda !!!

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
16 marca, 2006 08:54

Witaj, ja jestem jak najbardziej za tym co napisałeś... Grono to jedna wielka kupa... Psująca życie... Nie tylko ludzią którzy tam są ale i najblizszym. Zgadam sie z Twoimi wypowiedziami. :) Mam prośbę czy mógłbyś skontaktować sie ze mną mam pewną sprawe do obgadania. spygames@o2.pl. THX

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
16 marca, 2006 09:00

Ludzie, czytam wasze teksty i niedobrze mi. Nawet nie zastanawiacie sie nad konsekfencjami jakie z tego wszystkiego wynikają. Trzeba być naprawdę głupim by tego niewidzieć. Wystarczy pomyśleć. A apropos tego tekstu :
--------
Ja o gronie dowiedziałam sie bardzo niedawno i żałuje tego. Wiąże się to z jednym z najbardziej przykrych doswiadczeń w moim życiu. Moja koleżanka z wydziału powiedziała,że tam jest mój chłopak,a ponieważ jestem dosyc inteligentna bez trudu go tam znalazłam mimo,że nie podał prawdziwych danych. Sam dostał zaproszenie od kolegi i chciał byc modny i super,ale ja grona nigdy nie polubie, banda idiotów, zboczeńców i k...
--------
To sie wcale nie dziwie, i nie wiem co tu jest niezrozumiałe. I zgadzam sie z Tymi słowami. Jedyne co wam powiem, popatrzcie jak jest naprawde... A nie żyjcie złudzeniami. Może i wam tak wygodnie ale prędej czy później bedziecie mieli dośc... Ale bedzie dla was za późno

 
Anonymous SpyGames nabazgrał(a)...
16 marca, 2006 09:20

Internet jest dla ludzi, ale trzeba umieć z niego korzystać, Chaty, blogi, grono, itp. To jedna wielka szmira. To tylko częśc rzeczy niszcząca piękno świata. Sami jesteście sobie winni że swiat wygląda tak a nie inaczej. Jednak najwyzasz pora to zmienic. Nie chodzi tu o bunt, ale o to by nie robić tak jak wszyscy, bo przez to świat nawet nie dostaje szansy na zmiane. Może i grono.net było świetną idea. Ale wymkneła sie ona troche z pod kątrolni jego twórcy. Nie przewidział tego że grono wykozystywane bededzie nie tylko do kontaktów. Czasem mi szkoda mojego czasu by coś komuś wyjaśniać.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
27 marca, 2006 08:42

Jeżeli to nie problem poprosze o zaproszenie do Grona - marty7@op.pl

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
07 kwietnia, 2006 03:09

ja tez poprosze autora 'anty-grona' (czy kogokolwiek innego) o zaproszenie, z internetu na stale korzystam od niedawna, a jako poczatkujacy student socjologii chetnie poobserwowalbym zjawisko tzw. 'elitarnej spolecznosci internetowej', na razie raczej w celu wyrobienia wlasnej opinii na ten temat, moze kiedys przyda mi sie to doswiadczenie takze w celach naukowych ;

pozdrawiam z gory dziekuje za zaproszenie
e-mail: bookies111@o2.pl

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
10 kwietnia, 2006 02:12

Cześć.

Grono jest przewidywalne, dzięki temu, że mamy orkut.com Ten ledwo zipie i tak też będzie z gronem. Ludzie się zniechęcą.
Jeśli ktoś chce zaproszenie do orkut.com - not.matrix@gmail.com Służę.

Pozdrawiam wszystkich i życze większego opanowania w rozmowach.

not.matrix.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
16 kwietnia, 2006 22:49

a czy wiesz jak zlamac cudze haslo do grona???? bardzo prosze o odpowiedz!!!!!na emaila;maryska1230@op.pl

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
16 kwietnia, 2006 22:55

Cześć!!!
Jest mi bardzo potrzebna twoja pomoc....otóż moja kolezanka (o ile mozna ja tak nazwac)wchodzi mi na moje grono i wypisuje rozne rzeczy do roznych ludzi...i mam przez nia klopoty. I mam jeden problem; skad zna moje haslo??? Ja jestem bardzo msciwa........

Mam nadzieje ze podpowiesz mi jak zdobyc jej haslo:) dziekuje bardzo z gory i czekam na odpowiedz pod adresem;maryska1230@op.pl
P.S. jak zabezpieczyc sie przed wtargnieceim nieznanej osoby???czy wystarczy tylko zmienic swoj login???

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
20 kwietnia, 2006 18:34

Hej! Piszę pracę z antropologii na temat tego czym jest grono. Czy z godziłbys się abym zadała Ci kilka pytań na jego temat? Zbieram opinie przeciwników tego zjawiska.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
15 czerwca, 2006 22:47

Osz w morde jebane

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
28 sierpnia, 2006 16:22

w jaki sposób jako zwykły gronowicz mogę usunąć swoje konto

 
Anonymous Potwór nabazgrał(a)...
08 września, 2006 02:08

Hej

Chciałem powiedzieć, że w 100% podzielam spostrzeżenia i zdanie na temat grona. A tutaj moje wypociny xD



grono.no-ip.info

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
10 września, 2006 22:57

Hej Śmiszne to wszystko.
Najweselsi są ludkowie, którzy na antyGRONOstronie proszą na zaproszenie na GRONO... Ironia rządzi.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
20 września, 2006 12:20

NIE ROZUMIEM CO CI TAK PRZESZKADZA W TYM GRONIE. JEST SOBIE NO TO JEST. MNIE TO ANI ZIEBI ANI PARZY. MNIE KOLEZANKA PRZESLALA ZEBYM SIE TAM ZALOGOWALA. NO TO WESZLAM Z CIEKAWOSCI. NO I NIC. MOZESZ SOBIE POPATRZEC NAJWYZEJ CO TAM PISZA TWOI ZNAJOMI. JA OSOBISCIE PRZEZ ROK BYLAM TAM MOZE 3 RAZY. JAK SIE LOGOWALAM A POTEM ZEBY SPRAWDZIC. I CO? NIC MI SIE NIE STAłO. TAM NIC DO ROBOTY NIE MA. NUDA. ALE NIEWIEM CZY PRZEZ TO MOZNA COś ZNIENAWIDZIC. CZASEM PRZESYLA INFORMACJE O URODZINACH ZNAJOMYCH. TO MOżE SIE PRZYDAC. A żE JEST TO GRONO CZY TEZ GO BY NIE BYłO TO MI TO ZWISA I POWIEWA :) POZDRAWIAM!

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
20 września, 2006 12:42

aha i jeszcze jedno. Pierwsze słyszę żeby grono było modne. No ale ja nigdy nie jestem zorientowana ;)
nie wiedzialam tez ze na gronie tworzone sa fora obgadujące. Głupie to jakieś. Ale tacy są ludzie.
trzeba brać wszystko na dystans i mieć to gdzieś. Bo po co sie denerwować?

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
24 marca, 2007 23:42

Nareszcie-Grono to śmierdząca kupa,tak samo jak Barbie i Ken
Dziekuję za instrukcje ,bo zaraz z niej skorzystam.Jeśli już ktoś jest w tym "smrodzie"to znaczy ,że już nie bedzie mógł tam wchodzic? Jesli tak to- Duuuże,Ogroomne- dziękuję.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
25 marca, 2007 00:32

Witam,to ja czyli poprzednia korespondencja..
Nie wiem jak wejść do katalogu Windows
itd...
Narazie zmieniłam konto- na z ograniczeniem.
Moje dziecko dostało "kuku na muniu" z powodu wysiadywania na "Gronie",ale nie mogę sobie poradzić,jak wejść do katalogu i zablokować tego "wysysacza umysłowego".Z kleszczem,wszą,pijawkami i innym robactwem poradziłabym sobie bez problemu..,ale tu poproszę o podpowiedż,choć zapewne to jest bardzo proste.
Dziękuję
Proszę o cierpliwość i odpowiedż jak do dziecka-=.."step by step"

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
25 marca, 2007 12:32

Szpanerstwo,picie,agresja zawsze wynika tak na prawde z niedowartosciowania ,a przez to checi zwrócenia na siebie w jakis sposób uwagi.Na"Gronie" mozesz zaszpanowac anonimowo.Nastroszyc swoje piorka i obnaszac sie jak paw.Lepsze to niz siedziec w kaciku,bo odwgi brak,słow brak i pogladow brak.Im głupszy ,tym lepszy..,według co niektórych małolatów.Jeśli sie nic nie potrafi.Książki się nie czytało,nic ciekawego nie ma sie do powiedzenia..to w jaki sposób na siebie zwrocic uwage i pokazac sie innym.Napic sie,nacpac,chamstko zachowywac,kogos wysmiac,szydzić... piersi wystawic na wierzch,albo swoja klate...i juz na mnie patrza.Jest temat na "Gronie",do obgadania.Jak ktos ma wiecej oleju w glowie to wie ze kupa jest produktem ubocznym,a nie czyms do rozdłubywania,analizowania i pokazywania i zachwycania sie jej smrodem.Na "Gronie"ten numer przechodzi,a nawet dostaje sie za niego "oklaski"..Wow!To prymitywna forma bycia swojego "ja" Moim zdaniem miejscem takiego publicznego zaistnienia jest właśnie "Grono".I tak ludzie lgna do siebie i lacza sie w te kupy.To zaden fenomen,to tak jak w domu jest toaleta na wydalanie odchodów i mozna powiedziec ze jest to skupienie domownikow.A drugi obsmieje to plaskie myslenie,na przykurczonym czólku.Ot,to ta cała społecznosc..,tu się coś "skrobnie",pokaze zdjecie z cyckami na wierzchu..,albo klata i udaje sie,ze sie zaistniało w zyciu.A tak na prawde to cieniaski.Stajac z nimi "twarza w twarz ledwie potrafia mruknac jakies murmurando..,tyle maja do powiedzenia..,na kazdy temat.Jak stoja za kotara to sa "wielcy"i kims.Jak male myszki..,ale piszczace tylko w ciemnosci.Wypieszczeni ,ubrani,nakarmieni i wyszkoleni za pieniadze swoich rodzicow.Do tego zeby rozumiec slowo dziekuje trzeba dorosnac..,nie tylko fizycznie,ale przede wszystkim umysłowo.A te panienki z cycami na wierzchu i sztucznie wytworzeni miesniacy,to przeciez najwieksi cieniasi-i to ich forma bycia.Co innego Ci ludzie maja do zaproponowania.Nic!Wyjalowiona pustka i "wata umysłowa"Jeden kraweznik "obsikany".Na nich mozna zarobic najwieksze pieniadze,bo oni biora wszystko, kazdy najglupszy haczyk łykną,kazdy bajer.nic nie analizuja nic nie dociekaja,nad niczym sie nie zastanawiaja.To jest najlepszy odbiorca.Chodzi o to zeby wlasnie takie pokolenia- przynajmniej czesc wychowac sobie,zeby nabijali kieszenie tym madrzejszym. Na glupich robi sie najwieksze pieniadze.A zawsze taki ułamek ludzi znajdzie sie co maja sieczke w głowie i to samo przyciagaja,a mysla ze sa "joł".Pozdrawiam

 
Blogger koner nabazgrał(a)...
15 listopada, 2007 08:15

ssiesz i twoja stara tez

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
12 lutego, 2008 13:12

Czy istnieje mozliwosc odczytania wszystkich postow danego uzytkownika np blacha na roznych forach w gronie?? bardzo podobaja mi sie wypowiedzi pewnej osoby i chcial bym poczytac tez o innych aspektach ktore opisuje ale poprostu nie mam czasu zeby przezucac kazdy temat na danym gronie np. jezeli to mozliwe to prosze o odpowiedz jak to zrobic na maila Bahamut7@wp.pl

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
25 lutego, 2008 15:45

jak złamać hasło do grona jeśli mam login danej osoby?
piszcie jak najszybciej. pozdro

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
09 marca, 2008 12:21

czy mozna jakos dostac sie na grono innego uzytkownika znajac tylko jego login?

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
31 marca, 2008 14:38

Grono to największe forum w polskim internecie, można tam pogadać na wszelakie tematy, uzyskać pomoc jak rówierz ją ofiarować. Jak w każdym portalu administracja nie jest w stanie skontrolować kto siedzi po drugiej stronie monitora (10 latnie dziecko neo, 45 letni pan jan podajacy się za "ogiera 17" czy też normalny człowiek).Prócz tego na gronie można w prosty sposób znaleźć swoich starych znajomych *(pisze na swoim przykładzie). Uważam że mimo iż jest przepełnione "kolekcjonerami" i pustymi lalkami jest przydatne. Prowównywanie grona do "kupy" jest bezcelowe i conajmniej żałosnę. Weź pod uwagę że pewnie też masz przyjaciół, rodzinę czy chociarzby zwykłych znajomych i razem tworzycie grono (grono przyjaciół, grono znajomych, rodzinne grono), wieć porównujesz sam siebie, reodzinę i swoich przyjaciół do kupy. Co o tym myślisz?

 
Blogger David nabazgrał(a)...
30 kwietnia, 2008 16:59

czy da się jakoś załapać na współtworzenie tego bloga ?

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
03 maja, 2008 14:55

ej a wiesz moze jak zlamac haslo do grona jesli ja znam login tej osoby? prosze odpisz na: tokata@vp.pl ;) dziękuję:P

 
Anonymous Kociak nabazgrał(a)...
05 października, 2008 18:40

http://quarc.fenr.org/grono.net/
Liczę na to że ta sprawa zostanie szerzej opublikowana. Zezwalam na kopiowanie i zmianę tego tekstu, jednak pod warunkiem zachowania sensu.

Pozdrawiam, Pokrzywdzony przez grono Kociak :)

a ja powiem że koledze się nie nudzi tylko dobrze prawi :) pozdrawiam

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
04 grudnia, 2008 14:07

Jak można dostać się na grono.net, czy tylko zaproszenie jest jedyną możliwością (jeśli tak to z góry dziękuje jeśli ktoś się taki znajdzie: tequilla@vip.wp.pl) Proszę o odpowiedź jeśli istnieją też inne możliwości...?

 
Anonymous Sander nabazgrał(a)...
17 stycznia, 2009 18:22

Na początku chciałabym Ci powiedzieć, że "rzadko" pisze się przez "rz". Poza tym, nie rozumiem Twojej złości w stosunku do portalu grono.net. Stało Ci się coś tam? Komuś się nie spodobałeś i dostałeś przykrą dla Ciebie i Twojego wizerunku wiadomość, czy może jakiś inny równie ważny problem?
Każdy ma swój gust, zajęcia, hobby. Pewnie już kiedyś słyszałeś, że o gustach się nie dyskutuje. Jeden woli mieć konto na nasza-klasa.pl, inny na fotka.pl, a zupełnie ktoś inny na grono.net.
Zastanów się nad tym co piszesz, bo zachowujesz się jak trzynastoletni gówniarz, bawiący się na blogach i piszący, co mu serduszko podpowiada...

Pozdrawiam i życzę więcej rozsądku na przyszłość.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
03 maja, 2009 12:29

hej, heh rozumiem cie ze nie lubisz grona :) tez mnie z czasu wnerwia. Ale pisze bo mam taka sprawe i mysle ze ty sie na tym znasz. Potrzebuje złamać hasło na grono jednej.......... mam tylko login. wiesz jak to zrobic? albo moze byc włam na maila w onecie. moje gg 3357417. napisz. Z góry thx
pozdro dla ciebie bracie;p

 
Anonymous Bonusy Bez Depozytu nabazgrał(a)...
07 grudnia, 2011 12:47

Blog padl ? Co jest ...

 

Prześlij komentarz

<< Strona główna