sobota, kwietnia 16, 2005

Prawa autorskie

Nie chcę łamać niczyich praw autorskich i mam nadzieję, że w żaden sposób tego nie robię.

Jednak jeśli Autorom serwisu grono.net nie odpowiada to, że zrobiłem taki sam tytuł (lub inne elementy strony), to proszę o kontakt. Wtedy zmienię co należy.

Wasze komentarze: [9]

Prześlij komentarz
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
23 kwietnia, 2005 17:08

ja w prawdzie nie o prawach autorskich, ale powiem ci, że masz problem chyba...wiesz...k...co cię do ch...obchodzi, ile kto ma znajomych, po co się tym przejmujesz...jedni mają sto, a inni dwadzieścia, a jeszcze inny 4...i co z tego...niech mają ilu chcą...nikt tu się nie ściga...nikt nie chce być lepszy od innych...gdybym była twórcą grono.net, to bym ci jednak zaproponowała, abyś zmienił nazwe swoje bloga...powiem ci, ze cię nie rozuemiem niestety...nie masz innych problemów...masz za dużo czasu...co?...nikt cię nie zaprosił...daj mi swój mail, to ja cię zaproszę...i będzie po problemie...chyba, ze teraz nacisnęłam ci na odcisk twojej męskiej dumy...ja akurat nic do grona.net nie mam...wręcz przeciwnie...może spróbuj spojrzeć na to z innej strony...dostrzec jakieś pozytywy...(nie wiem dlaczego, ale teraz nie mogę wejśc nawet na stronę logowania do grona.net...mam nadzieję, że to nie przez ciebie i twoją zaiście wspaniałą stronę...)...hej...idiosyncrasy

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
25 kwietnia, 2005 13:17

apropos praw autorskich... a moze nawet male oszustwo...

title grono.net - internetowa społeczność przyjaciół /title

to jest jak dla mnie niedopuszczalny trick na twojej stronie wprowadzasz ludzi w blad - zamierzam o tym poinformowac autorow grono.net

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
04 maja, 2005 23:20

no to prosze o kontakt gizmuf@nemo.pl

admin grono.net

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
08 maja, 2005 20:30

oooooooo jaka zbulwersowana prosta i prymitywna dziewczynka zabrała głos... feministka, pewno jest za brzydka żeby zostać lesbą i za głupia żeby znaleźć sobie faceta

łehheh.

pozdr szejśćset

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
08 maja, 2005 21:21

Fajny temat. Daje mi dużo do myślenia, bo też się tak zastanawiam po co to grono.net (sama w nim jestem - fakt, aczkolwiek chyba jedynie z racji zaproszenia), oczywiście jest to pewnego rodziaju przeróbka już istrniejacych gron, np w USA (hi5)więc trend jest ogólno-światowy... no zobaczymy. Ja ze swojej strony ciesze się że ktoś nie boi się powiedzieć czegoś kontra grono itp. To znaczy ze nie wszyscy ida z falą. Trzeba mieć troche tolerancji porosze państwa :) (to tak apropo młodej gniewnej)

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
08 maja, 2005 22:51

bla bla bla bla grono.net jest bardzo fajna i mila witrynka pare ruchow myszka i odnalazlem tu przyjaciol z przed lat... co zaowocowalo spotkaniem bla bla bla i tak dalej pamietaj ze dobrze wykorzystane grono wymiata...

 
Anonymous szuja nabazgrał(a)...
09 maja, 2005 15:00

Bardzo mi się Twoj odrazająco złośliwy blog podoba:)Cenię wredotę i inteligencję w jednym ponadto mam awersje do wszystkeigo co trendy i exclusive:P ...ba widac straszny motłoch jestem:))) działaj Kolego/Koleżanko dalej:)Plastic trzeba zwalczać.

 
Anonymous eden nabazgrał(a)...
15 maja, 2005 03:30

ziom, calkiem spoko prawisz na temat grona, jednak zadziwil mnie fakt ze tyle wiesz a wlasnego forum napisac niechcesz :/ ale to nie wazne :P nienawidze grona i chetnie z tobom rozstrzygne pewne sprawy , czemu tysiąc loodzi ma mnie wnerwiac jak ja moge wnerwic ich :> grono jest zaawansowane techniczne dlatego proponuje atak na admina potem kody do serwa i ciah, czemu chce to zrobic ? = Zazdrosc moze .. oraz szeroka publicznośc, ogoolnie arsenal gotowy przydal by sie router tylko jak by co gg=1836480

 
Blogger grono nabazgrał(a)...
15 maja, 2005 10:05

Chłopak 21 lat, a takie rzeczy wypisuje. Może kto inny skorzysta z propozycji współpracy, ale ja podziękuję.

Nie jestem hakerem, nie wiem nawet co to znaczy atak na admina, kody do serwa (czyli zapewne serwera), i nie wiem po co router do tego potrzebny.

Ja bym najpierw Nessusem przeskanował serwer (bo jest to serwer dedykowany, ale czy ma swój zewnętrzy IP - nie wiem i nie obchodzi mnie to!), ale potem co dalej? Nie pociągają mnie takie rozrywki, poza tym NIE LUBIĘ SCRIPT-KIDS

PS. Zastanowiłbym się nad konsekwencjami prawnymi. Chyba, że zrobisz porządny DDoS, ale raczej nie dasz rady.

 

Prześlij komentarz

<< Strona główna