środa, maja 04, 2005

grono.net.pl

Coś mi tu kurwa śmierdzi!
(Darujcie sobie głupie komentarze, bo myłem się dziś)

Na razie nie będą wyciągał pochopnych wniosków, bo nie chcę, żeby ktoś przeze mnie niesłusznie cierpiał. Jedynie podam kilka faktów:

Najpierw zobaczymy, czyja to domena grono.net.pl

DOMENA
nazwa domeny: grono.net.pl
id abonenta: sibr4557 (FIRMOWA)
serwery nazw: ns1.tld.pl.[195.149.224.10], ns2.tld.pl.[195.149.225.10]
utworzona: 2005.04.14
ostatnia modyfikacja: 2005.04.14
registrar: Consulting Service

ABONENT:
firma: Falcomp Studio - Paweł Sado
ulica: Generała Sikorskiego 37
miasto: 05-410 Józefów
lokalizacja: PL
identyfikator: sibr4557
telefon: +48.227102462
fax: +48.227102462
ostatnia modyfikacja: 2005.02.10
registrar: Consulting Service
dane aktualne z dnia: 2005.05.04

Czemu mnie to zainteresowało?
Chyba wiadomo...
Strona jakby nawiązuje to grono.net, nie tylko nazwą domeny, lecz grafiką, a w szczególności to podanie ręki.

Zarajestrowałem się tam, ale na razie nie dostałem maila zwrotnego. Jak/jeśli dostanę, to od razu wspomnę tu o tym.

Jeśli szykują jakiś plagiat, to zapewne będą mieli więcej problemów niż ewnetualnych zysków z reklam. A może ta strona tylko sprawia takie wrażanie, więc nie przesądzajmy sprawy.

Bronić ich może fakt, że już większość domen ze słowem "grono" jest zajęta, więc wybrali .net.pl. Z drugiej strony ten tekst "dołącz do nas" i formularz "imię", "e-mail"... Nie wygląda mi to na działalność niezwiązaną z grono.net, jak ma to miejsce w przypadku grono: .pl, .com.pl, .info, .de, .com, grono.org = grono.net

Na koniec mogę jeszcze wspomnieć, że na razie mają tylko jeden link do swojej strony - z obsesja.blog.pl - niezła kampania reklamowa! Pewnie teraz będą się dziwić, czemu mają aż tyle wejść, oczywiście z mojej strony.

Wasze komentarze: [21]

Prześlij komentarz
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
05 maja, 2005 23:46

business cluster oczaj

 
Anonymous pABLO^elo99 nabazgrał(a)...
08 września, 2005 01:07

A stronka dalej martwa, nawet rejestracja nie działa bo po klikaniu na "DOŁĄCZ" ładuje poprostu strone od nowa.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
08 września, 2005 19:14

Na zdjęciu widać uścisk dwóch lewych rąk, co jak wiadomo jest typowe dla pedałów.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
04 listopada, 2005 17:18

grono jest pojebane ale ty też że piszesz sobie bloga w necie. pozdro pedale

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
18 listopada, 2005 13:56

WIESZ CO NIE WIEM ILE MASZ LAT ALE MAMA WRAZENIE ZE MASZ KOMPLEKSY OCZYWISCIE MOGE SIE MYLIC Choc NIE SADZE;
BYLA TU PRZYTOCZONA WYPOWIEDZE ZE MOZNA DUZO ZALATWIC POZNAC NOWYCH LUDZI ;I JA SIE Z TYM ZGADZAM.WKURZA CIE GRONO PO CO ROBISZ BLOPGHA,TEZ JESTES NA TOPIE;FZKT JEST DUZO OSOB LANSUJACYCH SIE I DOBRZE WIDOCZNIE TEGO POTRZEBUJA;Z TWOICH WYPOWIEDZI wyszlo mi ze masz bunt w sobie,ale jestes inteligentna osoba.wiedz jednak ze wszysko da sie dopasoawc do swoich potrzeb.mozna sie przezucac cytatmi itd.
nie podoba ci sie cos ok ale daj zyc innym i sama zyj.
a swoja droga to wiesz ze byl to eksperyment o ktorym ja czytalem w pismach naukowych ponad ²&à lat temu i widzialem 1 sieci./pytanie czy wiesz cos o historri i schemacie jak to powstalo i dlaczego?mi nie musisz odpowiadac/
to tak ja z tel kom.1.sa i jedni je wykorzystuja do kontaktow z ludzmi inni robia na nich biznez i jesze ktos na nich tylko gra i musi miec nowy model by sie lasoawqc a wojsko maialo je do zabijania ludzi .i co ty na to.
pozdrawiami mysl co robisz i pszesz bo mozna sie buntowac ale nie zapominac o 2 str. medalu i jego krawedzi? BO TO TY DLA KOGOS MOZESZ BYC SMIESZNA OSOBA.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
18 listopada, 2005 14:34

Moim zdanie,ta strona to niezła reklama dla grona :) a nie antyreklama :)

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
05 grudnia, 2005 21:10

masz racje, portal grono to społeczna dewiacja ludzi nie umiejących odnaleźć się w rzeczywistości
banda idiotów

 
Anonymous Aquamonn nabazgrał(a)...
19 grudnia, 2005 22:02

Rozumiem, że wkurza cię grono - bowiem jest to jeden z rodzajów prymitywnego marketingu - bazującego na zbudowaniu poczucia (uwaga) Wyższości użytkownika na innymi ludźmi. Być mozę też by mi to zwisało, gdby nie to że na takim "marketingu" hiter doszedł do władzy

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
04 stycznia, 2006 17:00

no dlaczego tak nie cierpisz GRONA? bo jesteś tak beznadziejny i nikt cie nie zaprosil i po prostu zazdrościsz nam fajności bo jestesmy tym co Grona ma byc- internetową społecznością przyjaciól a ty downem? a może miales grono ale zadnego na nim przyjaciela (może nawet ten co cie zaprosił cie usunął hehe) kurde ale wstyd nie miec przyjaciol i byc takim downem jak ty... heh

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
19 marca, 2006 01:41

jaka akcja w ogóle :D

"no dlaczego tak nie cierpisz GRONA? bo jesteś tak beznadziejny i nikt cie nie zaprosil i po prostu zazdrościsz nam fajności bo jestesmy tym co Grona ma byc- internetową społecznością przyjaciól a ty downem? a może miales grono ale zadnego na nim przyjaciela (może nawet ten co cie zaprosił cie usunął hehe) kurde ale wstyd nie miec przyjaciol i byc takim downem jak ty... heh"

ten komentarz napisała jakaś kompletna idiotka nie martw się myślę podobnie do Ciebie choć na gronie jestem bo moi znajomy są traktuje to jako zwykłe forum.... Na fotce bawie sie w szukanie znajomosci lol2

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
21 marca, 2006 09:20

TY jesteś chorym człowiekiem po prostu z manią prześladowczą. Propozycja: Zacznij słuchać Radia Maryja. Pełno tam takich nietolerancyjnych gburów

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
05 kwietnia, 2006 18:14

Nietolerancyjnych? Czy ktoś wypowiedział to słowo? Tolerancja to największa plaga XXI wieku... Bo to "normalni" muszą wszystko tolerować, a "normalnych" "nienormalni" nie tolerują... ech ;)

W sprawie Grona się nie wypowiadam... nie mam zamiaru się w to bawić ;)

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
24 maja, 2006 22:16

grono jest popierdolone. dziękuję.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
25 maja, 2006 14:36

Hehe, a mi sie strona podoba, wszyscy prezciwni jej to pewnie wlasnie zbieracze znajomych na setki, ktorzy moze raz na oczy widzieli wiekoszosc ludzi ktorych maja u siebie albo i nie. Ten szal na grono jaki stal sie ostatnio pociagnal za soba na nim wiele zmian.Robi sie tam tylko zamieszanie, a poza tym druga fotka pe el, wiec chyba mija sie to z celem??

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
18 października, 2006 22:07

No proszę....kolejna genialna strona gdzie ludzie jadą po sobie wyzywając się od pedałów... taka sama bieda jak i grono..................................................................................................................................................................................................................................................

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
19 października, 2006 19:28

Powiem tyle.Śmieszy mnie zachowanie większości osób na gronie.Np. 3/4 gron tematycznych jest zawalone tematami typu"zaproś osobę która pisała przed Tobą".To jest żałosne.Jestem na Grono.net jakiś rok...i dzięki tej stronie odnalazłam mojego starego przyjaciela..z którym kontakt sie urwał.Teraz spotykamy sie i pomyśleć...Co gdyby nie to Grono?:)
To, że ktoś jest na gronie to nie znaczy,że akurat ta osoba chce być"fajniejsza"bo robi to co wszyscy...jest na czasie.Są też ludzie którym nie zależy na tym...ktoś mnie zaprosił..weszłam...dodałam pare zdjęć...i zaproszeń od obcych osób nie przyjmuje.Nie moge powiedzieć złego słowa o tej stronie...normalne...K L I M A T R O B I Ą L U D Z I E .
Niestety teraz internetem zawładnęły dzieci.To one rzucają takie pomysły...żeby nazbierać jak najwięcej "znajomych"tak naprawde co to za znajomi skoro 3/4 tych lludzi nie znają..alle niech im będzie.Powiedzmy, że każdy korzysta z tej strony jak chce.Niektórzy chca być na czasie, niektórzy są..bo są i na niczym im nie zależy.Inni przypadkiem znaleźli swojego starego znajomego...:) Tak jak ja...to dla mnie np.szczęście:)i nie musiałam wysyłać mu swoich zdjęć(jak wyglądam)..bo były juz na Gronie.Tak więc ode mnie wielki plus dla tej strony.Minus dla dzieciaków które psują klimat i chca bić rekordy znajomości.
Pozdrawiam
eXemess
Na gronie eXemesss

 
Anonymous Voit nabazgrał(a)...
31 października, 2006 17:34

Popatrzcie: Na tym blogu gromadzą się osoby, które skrajnie nie lubią grona, i te osoby, które są tam fanatykami.

Pamiętajcie:

Zmiana miejsca nie zmienia człowieka. Tak samo na stronach: tam gdzie się wypowiadamy, nic się nie zmieniamy.

Zresztą poznałem tą mroczniejszą stronę grona. W którymś z tematów o tym już pisałem.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
20 lutego, 2007 15:51

Sorka ale to nie jest prawidlowy link :/ www.grono.net
Dziękuję za uwagę

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
15 lipca, 2012 19:30

O co chodzi????

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
15 lipca, 2012 19:33

Siała Baba mak,nie wiedziała jak,a chłop wiedział,nie powiedział a to było tak............
Siała Baba mak,nie wiedziała jak,a chłop wiedział,nie powiedział a to było tak............
Siała Baba mak,nie wiedziała jak,a chłop wiedział,nie powiedział a to było tak............

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
15 lipca, 2012 19:35

Najlepsza stronka to:chomikuj pl!
A nie tam jakieś pierdy!
Pozdrowionka!

 

Prześlij komentarz

<< Strona główna