środa, maja 04, 2005

Statystyki

Na prośbę miss-death napiszę dziś to wszystko o czym miałem zamiar w bliżej nieokreślonej przyszłości napisać. Mam na myśli temat statystyk Grona. (tzn. tego normalnego, nie żadej podróby).

Właściwie jest to prośba. Może nie do autorów (a na pewno mają wszystkie statystyki), bo pewnie traktują mnie jako wroga, a poza tym wydaje mi się, że nie chcieliby tu wszystkiego publikować.

Niestety wcześniej nie zapisywałem kiedy ile osób dołączyło. Może komuś też się nudziło i ma to gdzieś zapisane? Chodzi mi o tę informację: wszystkich: 144450 | w ostatnim tygodniu dołączyło: 16518 + data. Bardzo mnie ciekawi jak wygląda tak rozkład.
Ciekawi mnie też o jakich porach korzyta najwięcej osób. Czyżby były to godziny 17-18? Do niczego mi to nie jest potrzebne, po prostu ciekawość.

Wasze komentarze: [45]

Prześlij komentarz
Anonymous bronek nabazgrał(a)...
05 maja, 2005 12:31

nie nie jestesmy twoimi wrogami - w sumie masz fajna strone... :) to ze sie czepialem title - mysle ze rozumiesz... chodzilo mi przedewszystkim o to ze w google wygladalo to tak jak bys byl czescia naszego serwisu - chyba tez na tym ci nie zalezy... napisz prosze dokladniej o jakie statystyki ci chodzi - postaram sie pomoc... ale najogolniej: na razie wszystkie wartosci ukladaja sie na linii sinusoidy... mysle ze dalo by sie to opisac bardzo prostym rownaniem...

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
06 grudnia, 2005 19:01

az tak ci sie nudzi? ;)

 
Anonymous rasa nabazgrał(a)...
11 stycznia, 2006 14:44

Ale nie masz racj grono jest bardzo fajne :)

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
30 stycznia, 2006 20:52

A ja uważam ze grono jest serio super:) każdy może mieć swoje zdanie ja je lubie a ty nie:)

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
01 marca, 2006 14:23

Ja bardzo bym chciała być na groni, ale nie mam zaproszenia:( Mimo to uważam to za badzo fajny pomysł i nie rozumiem jak można mieć inne zdanie.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
14 marca, 2006 19:16

yee ja też nie lubie grona dlatego przygotowałem coś specialanego :] Zapraszam na http://www.hackgrono.blo.pl/ albo bepzośrednio na http://www.gronohack.cba.pl :] Razem nam się uda !!!

 
Anonymous zdesperowana nabazgrał(a)...
21 marca, 2006 23:23

a jak moge zablokowac dziecku dostep na grono przy systemie operacyjnym Mac OS X 10.4.5. ??? prosze o pomoc

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
09 kwietnia, 2006 21:05

wy w morde ze jebane frajerzy co wy kurwa wiecie o zyciu tyle co hujem was klepia po pysku jebani frajerzy z takimi kurwami to do wora jebane psy gończe wy kurwy!!a ty pizdo zalozyles jakis popierdolony blog i co ci kurwa z tego wyszlo w morde ze jebana pizdopodaj adres to tam wpadne!!!bedziesz ssal mojemu psu i kotu!!jeszcze cie kurwa znajde a ludzi do wpierdolu dla ciebie nie zabraknie!!!Grono to groono ziomkow jebani frajerzy!!

 
Anonymous not.matrix@gmail.com nabazgrał(a)...
27 kwietnia, 2006 01:10

Jeśli ktoś potrzebuje ZAPROSZEŃ Gadu Radio, Grono.net, Orkut.com, Linked, Friends > mailto:not.matrix@gmail.com

Pozdrawiam
not.matrix@gmail.com

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
06 maja, 2006 22:06

"wkurzaja mnie ludzie, ktorzy bezmyslnie wypowiadaja sie na tematy, o ktorych pojecia nie maja, w chamski sposob obgaduje innych. to grono cale powoli robi sie społecznoscia bezmozgich palantow i głupich panienek" - a czy [Anonymous said...] autor tych slow do cholery nie wypowiada sie w bezmyslny sposob?! nie "obgaduje innych w chamski sposob"?! CZLOWIEKU POMYSL ZANIM COS POWIESZ!!!!!!!!!! moze to ty jestes BEZMOZGIM PALANTEM????????

 
Anonymous ********* nabazgrał(a)...
06 maja, 2006 22:06

"wkurzaja mnie ludzie, ktorzy bezmyslnie wypowiadaja sie na tematy, o ktorych pojecia nie maja, w chamski sposob obgaduje innych. to grono cale powoli robi sie społecznoscia bezmozgich palantow i głupich panienek" - a czy [Anonymous said...] autor tych slow do cholery nie wypowiada sie w bezmyslny sposob?! nie "obgaduje innych w chamski sposob"?! CZLOWIEKU POMYSL ZANIM COS POWIESZ!!!!!!!!!! moze to ty jestes BEZMOZGIM PALANTEM????????

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
31 maja, 2006 22:11

ale z ciebie cwel nie wydymany kurwa grono to najlepsza stronka jaka narazie znam i nie krytykuj jej bo przeczytalem twoj glupi opis na temata grona i nie masz racji skoro uwazasz ze grono jest glupie to nie wchodz na nie i zamknij morde lamuchu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
01 czerwca, 2006 21:59

grono jest durne, ale wszystko zalezy jak z niego sie kozysta, a blogi sa zalosne ;P

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
01 sierpnia, 2006 19:07

Sam powinienieś się zablokować. Nie masz żadnej racji w związku z gronem. Ty nie musisz do nie go należeć. Z tego co napisałeś wynika że jesteś snobem i egoistą.

 
Anonymous ewa nabazgrał(a)...
28 sierpnia, 2006 12:21

A JA UWAŻAM ZE BLOGI SĄ ŻAŁOSNE, NAWET JEŻELI PORUSZAJĄ TAK "POWAŻNE" TEMATY JAK GRONO.A CO DO GRONO=KUPA, TAK ŚWIETNIE STARY, TWOJA MATKA TO KUPA I CO?NIE PISZ POTEM ZE NIE MASZ NA CELU NIKOGO OBRAŻAĆ... TAK CIE TO BOLI? TO NIE MYSL O TYM I W DUPIE TO MIEJ SKORO TAK CIE DENERWUJE GRONO. ZAJMIJ SIE CZYMŚ POŻYTECZNYM, NIE WIEM, CZYMKOLWIEK, PRZEDEWSZYSTKIM ODEJDŹ OD TEGO KOMPA I WYJDŹ Z DOMU, MOŻE W KOŃCU POZNASZ JAKIŚ CIEKAWYCH LUDZI...

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
05 września, 2006 16:11

grono to miejsce dla osób które chyba chcą być przez wszystkich podziwiane samochwały jedne myślą że każdy ma ochotę oglądać ich foty

 
Anonymous madzia nabazgrał(a)...
05 września, 2006 16:13

na gronie są ludzie którzy szukają wrażeń być może sexualnych.......

 
Anonymous SKROMNY nabazgrał(a)...
05 września, 2006 16:15

GRONOWICZE NIKOGO NIE INTERESUJĄ WASZE FOTY DAJCIE SOBIE SIANA

 
Anonymous Malin nabazgrał(a)...
09 września, 2006 13:12

grono jest świetne,i przestań gadać głupoty

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
31 października, 2006 18:09

dawno tu ktos do Ciebie zagladal,ja tez przypadkiem tu trafilam ale podziwiam Twoj zapał.Ja tez uwazam grono za denną rozrywke ale czegos takiego jak Ty nie wymysliłam:)I mam nadzieje,ze nie przejmujesz sie tymi naprawde ale to naprawde debilnymi komentarzami!Nie watpie, ze masz wiecej przyjaciol niz ktorakolwiek z tych porypanych osob ktore twierdza ze grono jest super;)))Pozdrawiam

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
11 grudnia, 2006 19:44

Aaaa....Poza to ja nalerze do grona...
Jak bys chciała wiedzieć....
Jestem grono władną i moge o wiele więcej...

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
16 grudnia, 2006 03:14

"wy w morde ze jebane frajerzy co wy kurwa wiecie o zyciu tyle co hujem was klepia po pysku jebani frajerzy z takimi kurwami to do wora jebane psy gończe wy kurwy!!a ty pizdo zalozyles jakis popierdolony blog i co ci kurwa z tego wyszlo w morde ze jebana pizdopodaj adres to tam wpadne!!!bedziesz ssal mojemu psu i kotu!!jeszcze cie kurwa znajde a ludzi do wpierdolu dla ciebie nie zabraknie!!!Grono to groono ziomkow jebani frajerzy!!"

popieram wypowiedź ziomka pzdr dla ciebie

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
30 grudnia, 2006 19:10

dureń poje.......ny

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
25 stycznia, 2007 12:22

nie lubie waszej strony................. luubie GRONO!!!!!!!!!!!!!JEST SUUUPER!!!!!!!!!!!!!! ZLIKWIDUJCIE YO G........ (BADZIEWIE) Bleeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
25 stycznia, 2007 12:23

luuuuuuuuuuuuuuuuuuuubie was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

 
Anonymous http://doco.bloggles.info/ nabazgrał(a)...
26 maja, 2007 17:43

Pracuj tak jakbyś nie potrzebował pieniędzy…
Kochaj tak jakby nikt nigdy ciebie nie zranił…
Tańcz jakby nikt na ciebie nie patrzył…
Śpiewaj jakby nikt cię nie słuchał…
Żyj jakby był raj na ziemi…
Fajnie powiedziane.
http://doco.bloggles.info/
http://doco.freeblogsite.com/
Przepraszam , że może nie na temat, ale...
Ktoś może sprzeda mi bloga?
http://doco.blogpro.pl/
http://doco.bloguj.eu/
http://doco.blogx.pl/
Szukam bloga gotowego.
Może sprzedać bloga ktoś chce?
http://pawka6.blog.com/
http://doco6.wordpress.com/
http://doco6.livejournal.com/ fwzejv7m
No bo ja mam ..."gołego od zera.
a to - troche ...obciach, no nie?
Założyłam sobie 2 ale...
Wygłada żalosnie
http://pawka6.blog.com
http://doco.roq.pl
http://doco.nej.pl

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
12 lipca, 2007 19:13

Chyba poprostu nie masz wogóle znajomych dlatego ci przeszkadza..grono internetowa społeczność PRZYJACIÓŁ ty widocznie ich nie masz po to ta strona....współczuje.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
03 października, 2007 17:35

Kocham grono!

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
03 października, 2007 17:40

Gronko jest najlepsze!
Dzień bez grona to dzień starcony?
A założycielowi tego bloga powiem coś takiego: jak nie masz co robić, to sprawdz, czy cie nie ma u psychologa.
Radze ci... porozmawiaj z nim, to może wyleczysz sie z tej choroby którą posiadzasz! Jak ci coś przeszkadza, to na to nie zwracaj uwagi! yyy... :/


CHYBA NA SERIO CI SIE NUDZI!

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
26 grudnia, 2007 17:43

ja nie mam nic przeciwko tej stronnie. Sama nie mam grona bo uważam ze umieszczanie swoich zdjec jest troche chore a nawet niektóre z nich tylko umiescic w.... twoja wypowiedz jest głupia powinnes ja zmienic!

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
27 grudnia, 2007 13:34

Ja naprawde nie wiem co ci to grono przeszkadza?!?!
Może po prostu nie umiesz go sobie zalozyc:P

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
30 grudnia, 2007 00:21

Ale palant wymyślił tą stronę aż żal w dupę ściska, w ogóle to po co blokować adres grona. Gościu masz na serio najebane w bani

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
07 stycznia, 2008 22:17

CHYBA AUTOR TEJ STRONY MIAŁ SPIĘCIE W INKUBATOŻE... BO JAK INACZEJ MOŻNA WYTLUMACZYC TAKI DEBILNY POMYSŁ JAK ZADLOKOWANIE GRONA !!!!!!

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
26 stycznia, 2008 09:27

SAM JESTES JEDNYM WIELKIM GOWNEM!!
WEZ POSZUKAJ CIEKAWSZEGO ZAJECIA!!!!!!!

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
26 stycznia, 2008 09:33

Musisz byc wyjatkowy brzydki i nielubiany jesli nie lubisz grona....

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
12 lutego, 2008 22:54

Do autora... CO TY SOBIE KURWA MYSLISZ!!! Z JAKIEJ DUPY TY ŻEŚ WOGULE WYSZEDŁ!!!

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
15 lutego, 2008 15:20

sanczoznalazłam się tu całkiem przypadkowo i uważam że grono jest fajne!!!! nie wiem dlaczego tacy jak ty go nie lubią!!! Szczeże to ten twój blog jest wielką siarą....nie nadaje się do neta!!!zdejmijcie tą strone z niego!!!!!

 
Blogger Patrysia nabazgrał(a)...
06 czerwca, 2008 20:11

nie no ludzie proszę was to okropne grono to świetna rzecz do poznania zajebiaszczych osób ja poznałam boskie osoby a jeśli ktoś chce założyc grono to niech poda mi swojego maila to mu wyśle zaproszenie!

 
Blogger Patrysia nabazgrał(a)...
06 czerwca, 2008 20:11

nie no ludzie grono to jest boska rzecz ja nie znała bym tylu świetnych ludzi gdyby nie grono!!! a jeśli ktoś chce zaproszenie to niech mi poda swojego maila to mu prześle

 
Blogger Patrysia nabazgrał(a)...
06 czerwca, 2008 20:14

Ten komentarz został usunięty przez autora.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
02 stycznia, 2009 22:18

ej gościu nie rozumiem cie co ci przeszkadza "GRONO" !! ?? Ojej ... sory ..za te twoje wypowiedzi żal.pl
Weź ty sobie załuż grono i sie z nim oswój albo skończ temat no bo żal dupe ściska jak widze ten twuj blog... nie no blog jest ok :)) podoba mi sie ale tamat tego blogu nie zabardzo..:(

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
20 lutego, 2009 19:01

wkurza Cie grono bo jak byś je miał to byś miał 0 znajomych. zajmij się czymś co lubisz a nie gadasz takie głupoty.

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
20 lutego, 2009 19:08

Boże ! Aż żal dupe ściska jak patrze na ten blog. Wkurza Cie grono to wogóle się o nim nie wypowiadaj. Według mnie poprostu zazdrościsz osobom które mają grono. Grono jest spoko. I git malina. Pozdrawiam wszystkich gronowiczów.:>

 
Blogger bloger nabazgrał(a)...
03 stycznia, 2010 17:15

Your Page is Cool blog. I take it. I will her blogs which we are
http://agencje-towarzyskie.blogspot.com/

nice view,

 
Anonymous Anonimowy nabazgrał(a)...
12 lutego, 2010 10:17

Witam!
mam dwa kąta na gronie i chciałbym jedno usunąć nie znając hasła i e-mala(zapomniałem)... Czy da sie to zrobić??? pomocy!!!

 

Prześlij komentarz

<< Strona główna